Рубрики
ЗАГАЛЬНОДЕРЖАВНА УКРАЇНСЬКА ГАЗЕТА
 

«Ощадбанк» розповів про особливості нарахування переселенцям соціальних виплат

 

У липні юристи «КримSOS» разом із представниками інших громадських організацій зустрілись із працівниками «Ощадбанку» й розпитали про всі деталі нарахування переселенцям соцвиплат.

 

Відповідно до останніх змін до Постанови Кабінету Міністрів України № 637 від 5 листопада 2014, АТ «Ощадбанк» став єдиним банком, через який переселенці зі сходу та Криму можуть отримувати соціальні виплати, в тому числі пенсію.

 

ПРО ВІДКРИТТЯ РАХУНКІВ. До 1 липня 2016 року усі переселенці, які отримували соціальні виплати в інших банках, повинні були відкрити рахунки в АТ «Ощадбанк» для продовження отримання соціальних виплат. Ті особи, які не встигли перереєструватись, повинні негайно звернутись до найближчого відділення АТ «Ощадбанк» для проведення процедури перереєстрації.

 

ПРО ЗВОРОТНІЙ ЗВ’ЯЗОК. «Ощадбанк» у багатьох випадках не встигає розмістити або не має роз’яснень щодо процедури доступу до його послуг переселенцями. Втім, Ви завжди можете звернутись до представників АТ «Ощадбанк» за телефоном: 0 800 210 800 або написавши на електронну пошту: contact-centre@oschadbank.ua.
ПРО ЕЛЕКТРОННІ ПЕНСІЙНІ ПОСВІДЧЕННЯ. Як вже повідомлялося раніше, 1 серпня 2016 року «Ощадбанк» почав виготовляти та обмінювати наявні платіжні картки на електронні пенсійні посвідчення. Працівники «Ощадбанку» звертають увагу на те, що процес обміну є тривалим, а тому просять переселенців не поспішати зі зверненнями до відділень банку, аби не створювати черг. Про детальну інформацію щодо цього питання Ви можете дізнатись, зателефонувавши або особисто звернувшись до управлінь Пенсійного фонду чи на гарячу лінію «Ощадбанку».

 

ПРО ТАРИФНИЙ ПАКЕТ. На даний момент банківські картки, що видаються переселенцям, обслуговуються за тарифним пакетом «Східний». Згідно з цим тарифним пакетом, зняття грошей можливе тільки з банкоматів АТ «Ощадбанк». При цьому власники таких карток можуть розраховуватись ними в магазинах та інших установах за допомогою терміналів. Водночас можливість розрахунку такою карткою через мережу Інтернет не передбачена.

 

ПРО ОБСЛУГОВУВАННЯ КЛІЄНТІВ НА ДОМУ. Окремо обговорювалось питання щодо обслуговування клієнтів, які не можуть самостійно звернутись до відділення банку через важкий фізичний стан. Представники банку повідомили, що на даний момент не існує процедури обслуговування клієнтів на дому. АТ «Ощадбанк» звернувся до Національного банку України для погодження процедури «виїзного обслуговування». Наразі єдиним варіантом для вирішення проблем, пов’язаних із обслуговуванням клієнтів на дому, є звернення в банк від імені такої особи на підставі довіреності.

 

ПРО ДОСТАВКУ КОШТІВ ПОШТОЮ. Представники АТ «Ощадбанк» запевнили, що клієнт банку не повинен сплачувати ніяких грошей за доставку коштів представниками пошти. На додачу переважна більшість послуг, що надаються отримувачам соціальних виплат банківською установою, є безкоштовними.

 

ПРО ОТРИМАННЯ ПЕНСІЙ ЧЕРЕЗ «УКРПОШТУ».  Ті пенсіонери, котрі отримували пенсії через відділення «Укрпошти», можуть і надалі отримувати виплати таким способом.

 

Нагадуємо, що в разі відмови у наданні послуг АТ «Ощадбанк», порушення ваших прав представниками банку або наявності запитань Ви можете звернутись до:

  • представників АТ «Ощадбанк» за телефоном: 0 800 210 800 або написавши на електронну пошту contact-centre@oschadbank.ua
  • юристів ГО «КримSOS»  за телефонами: (063) 073-16-19, (096) 684-88-47, (095) 031-53-97 або написавши на електронну пошту: help@krymsos.com.

 

Інформація надана ГО «КримSOS»

Поширити запис
Записано

chornomorska@svitlytsia.in.ua

Коментарів немає

Залишити коментар